/

Juli 2016

Juli var en händelse rik månad för min del. Jag hann åka på flera småresor, bada, umgås med vänner och familj samt bara ta det lugnt hemma! 
 
Juli började med att min fina pappa fixade så att jag kunde låna en bil i några veckor. GULD värt när man bor ute på landet och i princip är beroend av en om man vill ta sig någon stans.
 
Jag hängde mycket med min fina vän pettsson som hyrde en lägenhet i stan för ett tag. Har alltid lika kul med henne! 
 
Mina idoler, även kallade mormor och morfar firade bröllopsdag nummer 52 om jag inte minns fel! DEn kärleken dom har önskar jag att hitta själv! 
 
Fiskade mycket med morfar och denna turen fick vi hur mycket fisk som helst! 
 
Jag gick en tur på bohus fästning och fick prova på bågskytte, sjukt häftigt! 
 
Gjorde en minisemester med Nelly för att hälsa på Mirris i halmstad. Tre riktigt härliga dagar med mina flickor.
 
En en MAGISK helg i smögen! Hängde med min kusin och hans vänner och detta kan ha varit höjdpunkten på sommaren. Jag menar kolla på denna soluppgången, huuuur fint!?
 
Åkte på utflyckt till Skärhamn och akvarellmuseet med mamma och min lilla stjärna! 
 
Fick även tid att hinna träffa min fina vän madde och se hennes sommarstuga i grebbestad. Vi syns alldeles för sällan men båda är tjejer med mycket saker i kalendern så det är inte så lätt att få till en träff för oss haha.
 
Spelade min enda beachturnering med pettsson och njöt av att få vara på stranden en hel dag! Tylösand är grymt.