/

Saker man inte kan rå för

För det första, JAG LÄMNADE IN MIN UPPSATS IDAG (!!!!!) och den ska inte vara inne för en 14.00 imorgon och det är INTE likt mig att vara uten mer än 24 timmar i förväg.. betyder det att man faktiskt lär sig någon gång!? 
 
Träningen idag gick dock sådär. Är van vid smärta nu tyvärr.. men idag kunde jag inte stänga av den då både höger fot + tå, samt vänster smalben inte gav sig. Jag gjorde en KASS träning och det är inte likt mig att vara så dålig. Visst har alla sina dåliga dagar och man kan inte alltis vara på topp men jag låg under min lägstanivå idag.. inte okej. Sen kommer livet emellan ibland och jag hade alldeles för mycket tankar idag. Men imorgon är det nya tag och ny dag och förhoppningsvis en bättre sådan! 
 
 Om jag fick 3 önskningar just nu
1. Att min familj och vänner mår bra♥
2. Inga skador
3. Kunna sjunga!