/

småsaker som stör mig

Ja alltså vissa småsaker, som andra inte tycker är hela världen, kan verkligen störa mig något otroligt mycket! Som idag till exempel. Jag har varit uppe sedan 6.30 för att packa och planera min dag. Fick tillslut med mig allt och stack iväg till morgonträningen med två fullsmockade väskor. Träningen gick bra men hade möte med vår professor 9.45 så fick gå tidigare då träningen slutar 9.30. Ni vet känslan, att behöva gå ifrån träningen är aldrig kul, men att ha brottom från träning gör att man inte hinner varva ner och sluta svettas.. Jag kom iväg i tid i vilket fall, och trampade på i rätt bra fart för att hinna i tid till mötet. Kom fram prick 9.45, helt slut! Vi skulle gå igenom vårt utkast av uppsatsen så det var verkligen något jag inte kunde missa. Jag hade andan i halsen, var SVETTIG som tusan och kände mig ful, äcklig och ville helst inte bli sedd bland folk.  Så är mötet försenat med 1,5 timme!?!?!?! Då har vår lärare dragit över på de andra mötena så pass mycket att tiderna är helt åt skogen. JAG BLEV TOKIG! Alltså, jag hade för det första kunnat träna klart och för det andra cyklat långsamt och inte behövt stressa alls... suck! Bra start på en sjukt stressig dag.. NOT!