/

En helt underbar vecka i Falkenberg

Vilken sjuk vecka jag har haft! Det har varit strålande sol, grym beach och helt sjukt bra utekvällar. Vi bodde fyra tjejer i en liten stuga alldeles vid stranden. Det var trångt men funkade i en vecka (skulle aldrig klara en hel sommar där). Jag åkte hem lite tidigare än de adra för igår var jag på spa med mina kusiner eftersom Björn fyller 20 idag (och han vill inte ha något kalas) så fick det bli 4 timmar ompyssling, bad och behandlingar. Perfekt avslutning om jag får säga så. Nu är jag på hemmaplan igen och har gjort mitt första arbetspass efter ledigheten, känndes att man varit ledig en vecka men ändå skönt att vara tillbaka i fina fina Kungälv!

Firar en vunnen boll
 
High-5!
#1 / / Jonathan :) :

Hej Sofie! Måste bara säga att du är väldigt fin och att du verkar ha en riktigt go personlighet. Jag undrar om det finns någon lycklig pojke som förgyller din vardag? :)

Svar: Tack! Det var snällt sagt :) Men svaret är nej, letar fortfarande efter den personen :)
Margot Sofie

#2 / / Jonathan :):

Tro mig , det lär hända inom en snar framtid om inte killarna i din närhet är blinda eller inte kan se en toppentjej när de ser en. :) eller så är det du som är kräsen? ;)

Svar: Du baraöser komplimanger, jag blir generad! :) Nej, inte kräsen. Man ska ju trivas ihop, det är viktigt :)
Margot Sofie

#3 / / Jonathan :):

Ja , en fin tjej förtjänar komplimanger! :) Det är sant! Hur ska din drömkille vara då? (:

Svar: Det vet jag inte, men vi ska ha kul ihop! :) Jag tror jag märker hur min drömkille ska vara när jag träffar honom.
Margot Sofie

#4 / / Jonathan :):

Ah jag förstår. Synd att du inte bodde i närheten för en tjej som dig hade varit kul att få lära känna ") men jag ska inte inte störa dig mer med mina kommentarer, utan du får ha ett bra liv så kanske du hittar din drömkille någon gång i framtiden. Förhoppningsvis ;)

Svar: Vart bor du då, om man får fråga? :) Det var kul att få prata lite, inga kommentarer stör:) Ja vi får väl hålla tummarna för det!
Margot Sofie

#5 / / Jonathan :):

det är bara att fråga på (: jag bor förtillfället i Karlstad men har planer på att flytta till Stockholm under hösten. 19 år i karlstad räcker ;)Har alltid velat flytta till något annat ställe efter gymnasiet!