/

det är en självklarhet!

Ibland  är det jobbigt att ta beslut! Jag har gått hela morgonen och funderat på hur jag ska göra idag..Följa med, stanna hemma, åka till skövde? Eftersom min förkylning bara blir värre och öronen inte är att leka med är skövde inget alternativ längre. Att vara hemma när jag vet att laget sliter på volleybollplanen nere i Ängelholm känns lagom kul. Det klart att jag vill följa med och heja! Jag är en riktig volleybolltjej..det bara är så! Näst sista matchen innan slutspel och jag ska fasiken heja så jag tappar rösten, kom igen nu brudar!
Det är detta jag brinner för och älskar!
#1 / / Sannalitens.se:

Hej! Gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :) Hoppas allt är bra annars? :)

Kramar!